Hello everyone. My name is Øivind Aas(pronounced Oz).I'm 15 years old and I'm from Norway.A small and far-away country . I'm a huge movie fan.I haven't made too many films yet.But I have a LOT of ideas. I'll be writing a script for a short horror film called "Killer basement". i'm hoping to do some action flicks some time in the summer.
Let's make some art!
Thank you very much Although i am a new-beginning filmmaker so the next film that i'm gonna make is probably gonna suck.But hopefully it will get better next time.At least i will learn from the mistakes i make
Let's make some art!
Mitt råd til deg er at du skal komme deg bort i fra skjermen og gå ut og filme! Du er bare 15 år, og virker ivrig og det er kjempebra. Selvfølgelig kommer de første filmene til å suge svidd hest, men det er en læringsprosess man aldri blir ferdig med. Søk deg inn på Medier og kommunikasjon på videregående og vær aktiv og gjør prosjekter også på fritiden.
Jeg er 18 og snart ferdig med sisteåret på media og jeg har lært utrolig mye i løpet av de tre årene. Jeg begynte uten å kunne noe som helst om film hverken teknisk eller teoretisk, men jeg hadde veldig lyst til å lære. Jeg har vært veldig aktiv og fått gjort veldig mye, men ikke forvent at du får alt servert på et fat, det blir veldig mye etter det du legger opp til sjøl.
I løpet av de tre årene jeg har gått her har jeg laget tre relativt store kortfilmproduksjoner, flere reklamefilmer og musikkvideoer. Samt masse vanlige oppgaver som nyhetsreportasjer o.l. Akkurat nå sitter jeg og redigerer en dokumentar som blir på 45 minutter. Når jeg ser tilbake på disse filmene er det omtrent ingen av prosjektene jeg er fornøyd med, og det tror jeg er en bra ting.
Posts: 7 | Location: Norway | Registered: February 18, 2005
It's funnier to talk about people behind their backs when they don't understand what you're saying, "titaniumsmultring" As for the comment about Norwegian girls, that's actually true. We need something to keep us warm in the cold!
Drømmefanger: Dokumentaren handler om nulltoleranse mot graffiti. En politisk dokumentar som først og fremst handler om nulltoleransen i Drammen, siden det er der jeg er fra, men den tar også opp nasjonale og internasjonale saker og eksempler. Har jobbet med den siden August, så du kan trygt si jeg gleder meg til den blir ferdig!
Posts: 7 | Location: Norway | Registered: February 18, 2005
"Smultring" is Norwegian for doughnut.Don't worry about thomaswk.He wasn't bad mouthing you or anything ,he was giving me some real good advice in his own native language . It's true there are many beautiful Norwegian girls. .
Let's make some art!
Ah good I sort of thought it meant doughnut (it has 'ring' in it and all), but one can never be too sure with languages one doesn't speak. J.F.K. once said in German "I am a jelly doughnut" when he meant to say "I am a Berliner" - so....
| PerryKroll.com | TRC | "If not actually disgruntled, he was far from being gruntled." Wodehouse
Posts: 5197 | Location: Tisch at New York University | Registered: June 03, 2003